Hovedtreff Vålerbanen 5-7 juni 2015

Anbefalte innlegg

Hadde eg bodd sånn at eg bare hadde ett par timer kjøring hjem skulle eg tålt å blitt litt blaut. Eg krysser fingrene for at dere får bedre vær en melt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, hadde jeg bodd litt nærmere er ikke litt vann på tærne det jeg hadde kvia meg for :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4ec86cc11c7058115b0d47f80ebf2750.jpg

Er det klart til dragrace klokka 6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk folkens!

Jeg har hatt ei fantastisk helg.

Kjørte nedover på Torsdagen - Tok ikke lengere tid enn 16 timer og 1100 kilometer!

Det har ikke vært noe annet enn supert. Klart, det var noe drittvær men det var ubetydelig.

Turen nedover var herlig, banekjøringen og været på Fredag var perfekt! Lørdagen var som kjent, noe ruskete, men du kan BANNE på at jeg hadde mitt livs tur på bana - Tok med meg hjelmen, og stilte meg i pitlane med haiketommel - Tro om det ikke kom en gammel sliter av en 20V og plukka meg opp? Det var det råeste jeg har vært med på så langt - Så mange G har jeg ikke følt siden sist jeg fløy akrofly... :) Tok LANG tid før jeg kunne slutte å trekke på smilebåndene..!

Takk for alt folkens, takk til OCT som stilte med både jekk og verktøy til meg i nødens tid, og takk til alle som møtte opp..! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok med meg hjelmen, og stilte meg i pitlane med haiketommel - Tro om det ikke kom en gammel sliter av en 20V og plukka meg opp? Det var det råeste jeg har vært med på så langt - Så mange G har jeg ikke følt siden sist jeg fløy akrofly... :) Tok LANG tid før jeg kunne slutte å trekke på smilebåndene..!

hehe Bare hyggelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe Bare hyggelig :)

:)

Har point-of-view film fra turen - Skal klippe sammen noe når jeg kommer hjem fra Trondheim, jeg! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Har point-of-view film fra turen - Skal klippe sammen noe når jeg kommer hjem fra Trondheim, jeg! :)

Imponert om du greide å filme mens du satt på med Knut-Erik. :P

Gasspedalen i den bilen har to innstillinger, "av" eller "på". :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Mesteparten av filmen er vertikal... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta hjelmen fatt, gå til den bilen du ønsker å sitte på som står i piten og spør om du kan sitte på, sikreste måten etter min erfaring. OCT-gutta vil sikkert la deg få sitte om du spør.

Bare å spørre, så får vi til det.

Hadde vel 12 sjåfører og enhaug med passasjerer sist. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.