#1 Skrevet Mai 7, 2015 Hei, Det nærmer seg hovedtreff, bare en måned igjen. Skal det organiseres noe felleskjøring oppover og lignende? Jeg har bannere tilhørende lokallaget som vi kan henge opp om vi står på samme plass på Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2015 Er nok med på en dagstur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2015 Drar oppover rundt 14 tiden på fredag håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2015 Kan noen som skal oppover være så hyggelig å ta med en catch can opp til en likesinnet der? (Jeg er ikke hjemme og skal derfor ikke oppover.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2015 Svipp innom McDon til mandag så kan sikkert jeg ta den med oppover hvis du ikke finner noen andre i mellomtiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2015 Takker. Det ser ut som om det blir løsningen. Da har jeg jo enda en grunn til å slutte tidlig på jobb og pelle meg ut blant folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2015 Blir det noe felleskjøring opp på søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...