juksing på urquattro (Motorfusk)

Anbefalte innlegg

Har en urquattro som begynner å jukse fælt rett over 4000,håper noen kan hjelpe meg evt om noen vet om koblingskjema til tenninga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er en form for nødmodus på bilene. Er usikker på hvordan den fungerer, men det kan jo være noe sånnt. Eventuelt lavt bensintrykk.

 

Er bare på begynnerstadiet med urq, så det er egentlig bare en antakelse at det kan være noe sånnt.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ja kanskje det er det,men hva kan årsaken være da tro. :confused: trodde kanskje det var for høyt ladetrykk,men det hjalp ikke å sette det ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt mye problemer med fusking på min urquattro (WR) også, men når går den som den skal selvom den ikke lader mer enn 0.7 bar med wastegaten skrudd helt i bånn...

 

Sjekk kontakten til lufttempsensoren som sitter på toppen av innsugsmanifolden. Hvis du tar av denne kontakten skal ECUen gå i "nødmodus" og du vil få veldig fusking over 4000 o/min.

 

Motstanden i sensoren som skal ligge mellom 13-33 ohm (normalt 24 ohm).

 

Det skal også være en spenning i kontakten på omtrent 7 volt når tenningen er på (hvis det er brudd i ledningen får du ikke dette).

 

Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.