#1 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har en 2000mod VW Passat Stv. 1.8T svart i farge. Vil disse felgene kle min bil??? Kom med meningene deres. Det er ASA AR1 Chrom felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har en 2000mod VW Passat Stv. 1.8T svart i farge.Vil disse felgene kle min bil??? Kom med meningene deres. Det er ASA AR1 Chrom felger. Dem ville blitt lekre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Designet minnet faktisk litt på en chromet utgave av dem jeg har bestilt meg, Advan Siena Generation 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Designet minnet faktisk litt på en chromet utgave av dem jeg har bestilt meg, Advan Siena Generation 2 Hvilken pris kom de på da??? De var ikke mye ulike, nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 Hvilken pris kom de på da???De var ikke mye ulike, nei. Det vet jeg nesten ikke om jeg tør si Bestilte mine med gullfarge og krommet ytterring Dem leveres vanligvis kun i japsedimensjoner, så dem ble litt dyrere enn normalt, 4400,- pr felg eks. mva. Synes egentlig ikke prisen var så ille med tanke på at jeg får noe "ingen" andre har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har en 2000mod VW Passat Stv. 1.8T svart i farge.Vil disse felgene kle min bil??? Kom med meningene deres. Det er ASA AR1 Chrom felger. Vet du prisen på disse? Har lurt på disse selv, til en Svart Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2005 Er en som selger en 00 Passat 1.8T Stv med 19" BBS Motorsport felger på AutoDB,sykt pent! Hvor selger de BBS Motorsport i Norge? Lyst til å få meg 19" BBS Motorsport på min... Sitter Maxtrac Justerbart på den også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2005 Det ser jeg, hadde bare ikke gjengene på KW'ene vært ødelagte ville bilen min sett dobbelt så bra ut Jaja, får fikse nytt i sommer Tom, mener å huske at Bilgummilageret en gang i tiden førte BBS? BBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2005 Din bil Mads? Passaten kler BBS helt sykt... Må sjekke pris på Justerbart senkesett og 19" BBS Motorsport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2005 Din bil Mads? Passaten kler BBS helt sykt... Må sjekke pris på Justerbart senkesett og 19" BBS Motorsport. Min, ja.. Bilde tatt for ett par uker siden, gjort litt siden da og mer blir det Var en stund tenkt jeg skulle selge bilen og har egentlig en kar satt på saken for å selge den for meg, men har nærmest slått fra meg tanken om å selge, så nå skal alle de helsprø planene jeg har fått de siste to årene settes igang Kommer en egen prosjekttråd straks jeg har fått hjem siste delebilen Tilogmed fått klarsignal fra biltilsynet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2005 Min, ja.. Bilde tatt for ett par uker siden, gjort litt siden da og mer blir det Var en stund tenkt jeg skulle selge bilen og har egentlig en kar satt på saken for å selge den for meg, men har nærmest slått fra meg tanken om å selge, så nå skal alle de helsprø planene jeg har fått de siste to årene settes igang Kommer en egen prosjekttråd straks jeg har fått hjem siste delebilen Tilogmed fått klarsignal fra biltilsynet Ja,jeg mener jeg har sett den til salgs ett sted. I fra Biltilsynet,noe drastisk på gang da eller? Fortell,fortell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 9, 2005 Ja,jeg mener jeg har sett den til salgs ett sted. I fra Biltilsynet,noe drastisk på gang da eller? Fortell,fortell! Vi burde egentlig ikke ødelegge tråden her, men... Neida, ikke det helt "store" enda i allefall. Bilen er litt for ny for at jeg skal ta meg råd til å ta den helt ut iom at jeg skal tolle effekten også, men jeg har fått klarsignal til å gjøre en god del drivverksendringer - blant annet en ganske grov endring av sporvidda og trekkhjul samt en hel del platejobb på bilen Noe mer enn som så vil jeg ikke ut med akkurat nå, men det blir en helt annen bil når jeg er ferdig Så ille at jeg faktisk er 99% sikker på at jeg har bytta kjerring minimum tre ganger i løpet av byggeperioden - hvorvidt det er positivt eller ikke kan jo diskuteres Men vil du ha en del mer detaljer så kan jeg sikkert sende deg hele "planen", må bare få scannet alle tegninger og detaljer først da Resten får vi ta på pm eventuellt. Back to topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2005 Vet du prisen på disse?Har lurt på disse selv, til en Svart Touran Nei, skal en tur til sharif til uka tenker jeg. Så får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2005 Nei, skal en tur til sharif til uka tenker jeg. Så får vi se. Kjempe fint hvis du hadde gitt beskjed om prisen. Jeg får bil om ca 2-3 uker, og da må jo sommerhjula være på plass;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 10, 2005 Hvor selger de BBS Motorsport i Norge AutoGrip i Oslo forhandler iallefall BBS.... http://www.autogrip.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 10, 2005 sharif har også BBS CH, de koster vel 3-4 000 kr under de andre forhandlerne etter hva jeg har sett og hørt.. men da må du belage deg på litt vente tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 10, 2005 Noen som veit hvem som er importør for Stern ST-7 Hyper Mesh felger i Norge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 10, 2005 *Bling-bling* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2005 Begge forslaga dine var supertøffe, men likte Stern-felgene best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 11, 2005 Begge forslaga dine var supertøffe, men likte Stern-felgene best Men hvor får jeg tak i Stern felger i Norge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 28, 2005 Da er nye felger og dekk i boks. Ble ikke ASA felger, men Gerberus felger. Aldri hørt om det sier du. hehe. det hadde iværtfall ikke jeg. Er vist et datter selskap av ASA. Det ble 19" helkrom felger og 235/35-19 toyo dekk. Litt dyrere enn planlagt, men skitt au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 28, 2005 Rett og slett nydelig. Gratulerer med ett kjempefint valg av felger, det der ble bare råbra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 28, 2005 Er en som selger en 00 Passat 1.8T Stv med 19" BBS Motorsport felger på AutoDB,sykt pent! Hvor selger de BBS Motorsport i Norge? Lyst til å få meg 19" BBS Motorsport på min... BBS CH heter de der, finnes opp t.o.m 19 tom ja. Pene felger. Liker ASA'en også, men den er litt mer åpen og blottlegger originalbremser og nav litt mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 28, 2005 Grattis med nye felger.. Kledde bilen godt. Skikkelig pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...