#26 Skrevet Mai 12, 2015 Hørt litt med Chipsenter nå, de har optimalisert mange av denne motor/drivverk hvor de har satt limit på 630nm. Han syntes tallene oppgitt av ZF og Audi virker rare da de ligger inne med begrensning i original sw på 550nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 12, 2015 Ville ikke vært redd for kassa igrunn, vær nøye med oljeskift og bruk hue ikke kjøre som en vill bajas så tåler de masse. Selv kjørt 30-40.000km ganske aktiv kjøring med V6 Tdi som ikke er orginal akkurat, girer fortsatt som ny.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 12, 2015 Joda men i den ssp jeg leter etter så var det spesifisert at a8 brukte en kasse med annen rating enn a6 dvs ikke 09l, men... Men når jeg nå ikke finner den igjen så skal jeg avstå fra å være bastant med påstander jeg ikke kan dokumentere skikkelig [emoji53] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 12, 2015 Det du kan kikke etter hvis du ser på en bil med mye kilometer er om det faktisk er skiftet olje på kassa før. Vi har hatt noen converterskift når bilene begynner å gå et stykke vei uten oljeskift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 12, 2015 Serviceintervall og flushing av kassa er ett must ja. Mener og huske at det ikke anbefales på generelt grunnlag og tømme ALL girolje for så fylle fullt opp med ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 14, 2015 Ikke sikkert det er lurt å bytte olje om det ikke er gjort før nei om den er gått 260.000km. Men det vet man ikke før man evt har prøvd. Byttet girolje på min forrige a8. Gikk ikke så lang tid før jeg måtte skifte converter. Men kan bare være uflaks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 14, 2015 Mener uansett jeg spurte om det var byttet girolje på denne bilen du ser på. Og mener han hadde skiftet iallefall en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 14, 2015 Ble flushet på 225 den. Men akkurat den ble solgt idag...jeg har ventet han ut lenge, men satt på gjerdet for lenge gitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 14, 2015 Ah.... bare å lete videre da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 14, 2015 Absolutt! Må ikke handle bil med det første, og det er vel første gang på evigheter at jeg bare kan sitte og vente på rett bil. Som regel er man avhengig av at alt må klaffe med salg av eksisterende bil osv...luksus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 17, 2015 Hvordan er 4.0Tdi sammenlignet egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 17, 2015 Hvordan er 4.0Tdi sammenlignet egentlig? Er vel dyse problemer som gjentar seg på di = dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 18, 2015 Du får komme med et tilbud til meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...