Anbefalte innlegg

God aften!

05283_VW_Touran_bakluke_spoiler_03-09_1.jpg

Noen som vet hvor denne typen takspoiler til Touran er å få tak i?

Votex pakka er utgått hos Møller og Koolart får ikke tak i denne lenger..

Om noen har tips eller løst lignende tas det imot med en stor takk :)

Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet en i glassfiber fra østeuropa. Den er støpt etter en original votex.

Siden den da er veldig stiv, så er den litt vanskelig å få på. Formen er liksom ikke 100%.

Votex'n var fleksibel, og har ikke ligget riktig i støpeformen, så i mitt tilfelle, måtte jeg tilpasse den litt. Minimalt, men litt måtte til.

yrugu9yj.jpg

Ebay-link

-Thelle-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet en i glassfiber fra østeuropa. Den er støpt etter en original votex.

Siden den da er veldig stiv, så er den litt vanskelig å få på. Formen er liksom ikke 100%.

Votex'n var fleksibel, og har ikke ligget riktig i støpeformen, så i mitt tilfelle, måtte jeg tilpasse den litt. Minimalt, men litt måtte til.

[ATTACH=CONFIG]225197[/ATTACH]

Ebay-link

-Thelle-

Takk skal du ha! Hvordan er det med frakt, toll og tull før jeg får den hjem? Handler så sjeldent fra utland : bh :

Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble mva og ett lite gebyr. Men det tåler man. Ble liksom ikke helt ribba likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.