#1 Skrevet Mai 11, 2015 God aften! Noen som vet hvor denne typen takspoiler til Touran er å få tak i? Votex pakka er utgått hos Møller og Koolart får ikke tak i denne lenger.. Om noen har tips eller løst lignende tas det imot med en stor takk Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2015 Jeg handlet en i glassfiber fra østeuropa. Den er støpt etter en original votex. Siden den da er veldig stiv, så er den litt vanskelig å få på. Formen er liksom ikke 100%. Votex'n var fleksibel, og har ikke ligget riktig i støpeformen, så i mitt tilfelle, måtte jeg tilpasse den litt. Minimalt, men litt måtte til. Ebay-link -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2015 Jeg handlet en i glassfiber fra østeuropa. Den er støpt etter en original votex.Siden den da er veldig stiv, så er den litt vanskelig å få på. Formen er liksom ikke 100%. Votex'n var fleksibel, og har ikke ligget riktig i støpeformen, så i mitt tilfelle, måtte jeg tilpasse den litt. Minimalt, men litt måtte til. [ATTACH=CONFIG]225197[/ATTACH] Ebay-link -Thelle- Takk skal du ha! Hvordan er det med frakt, toll og tull før jeg får den hjem? Handler så sjeldent fra utland Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2015 Ble mva og ett lite gebyr. Men det tåler man. Ble liksom ikke helt ribba likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...