Forgasser membran Audi 80, 1979

Anbefalte innlegg

Fikk enda en mail ifra en som tydeligvis tror at VACN er et bilverksted e.l.:D

Men, kanskje vi kan hjelpe mannen... Noen tips her?

 

 

 

 

"Fant ditt navn som kontaktperson for VW-Audi klubb i Bodø. Jeg er ikke spesielt bil-entusiast, men har en Audi 80, 1979, som er i topp stand og som jeg ønsker å ta vare på. Det eneste som mangler er at forgasser"membranen" lekker og jeg får ikke tak i en ny (evt. en hel forgasser hvor "membranen" er intakt). Jeg har delenr. og alle spesifikasjoner. Har prøvd rundt omkring på opphoggerier i Norge og en del deleforhandlere i utlandet. Noen tips ?

 

Med hilsen

 

Karstein Bye

Torvgata XX

 

Tlf. XXXXXXXX"

 

Tlf og adresse fjernet, kan legges til ved forespørsel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel lett å få tak i membran sålenge han vet hvilken forgasser det er. Møller kan dessverre ikke hjelpe da.

 

Hva med å ringe HotShop? De leverer jo masse til luftkjølt, mulig de kan ha noe som passer denne. Tlf. 69825100

 

Hvis ikke har også http://www.vwcarconsult.no mange leverandører i Tyskland, og Espen der finner sikkert noe som kan levere det.

 

Hils han lykke til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det passer fra Golf jeg... Det ville jeg prøvd i allefall... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar begge to.. : ja :

Har sendt ham en mail med forslag.. Ba ham fortelle meg om det ordner seg eller ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så kan han prøve Norsk bildelesenter. der kjøpte jeg en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.