Anbefalte innlegg

Fant ikke eksisterende tråd, flytter om den finnes..

Jah, hvem eier denne strøkne bilen da, står parkert i Sandefjord nå

ImageUploadedByTapatalk1431682624.471633.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var i innom garasjen min igår.Meget velholdt bil!

Sønnen tok en mini service på denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den chipsenter.no pusset opp og solgte? :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har vel gått i horten de 2 siste årene? Mener jeg har sett denne! Så den sist stå parkert utenfor rema1000 i storgata uten skilt i fjor sommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Jens Kjølen kom kjørende ned Gamle Sørlandske mot Bommestad på fredag (jeg sto i krysset Gamle Ravei/Gamle Sørlandske med rød G5 med Snowflakes). Ble så satt ut av at det kom en ved første øyekast superbra bevart Type 82 at jeg helt glemte å tenke på at det var ham og langt mindre å hilse. Du får ha meg unnskyldt. Bilen ser i alle fall latterlig bra ut, som sagt et par ganger i byggetråden: ja :.

Møtte litt seinere på gamle 3C'en til Arve Egeberg rett før Larviksporten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Andreas!

Jeg la merke til golfen med felgene, men klarte ikke dra kjensel på den - men nå har vi det på det rene! :)

Liker comboen Snowflakes og 5'er!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta forumbruker Pål huseby sin S2 Avant i tønsberg tidligere i kveld. Måtte knipse et bilde da jeg syns denne bilen er meget tøff.

8236D1D8-D6E4-4787-A696-AC533E74D49F_zps

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i det siste møtt en hvit Scirocco (ny type) i Sandefjord, lav med noe som ligner på BBS RS-hjul. Er dette medlemsbil? Nydelig er den ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er muligens meg du har møtt ja! :) Ligner på BBS Hjul, men er faktisk Avantgarde MB220 hjul. Tusen takk! :D

2015-08-23 16.52.38.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var'n, ja :) De hjula sitter som et skudd sammen med en helt riktig høyde ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for det! :D Høyden blir vel mindre riktig jo nærmere vinteren vi kommer nå da! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til en svart R8 som kjører i Hortens området?

Pleier som regel og møte en R8 på vei til horten når jeg skal på jobb. Møtte den igjen i dag på Esso på borre.

Morro at den blir brukt nå i høstværet og ikke bare stura bort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men jeg har møtt den ifra Tbg på morgenen og fra Horten på ettermiddagen. Mye tyder på jobb i Horten og bosted i Tbg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men jeg har møtt den ifra Tbg på morgenen og fra Horten på ettermiddagen. Mye tyder på jobb i Horten og bosted i Tbg.

Ja mye tyder på det. Hadde håpet det var et lokalt klubbmedlem som har den. Hadde vært noe etter et pizza treff og snoka på en R8 !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en svart R8 i Sandefjord noen ganger, mulig samme bil :o

Ja mye tyder på det. Hadde håpet det var et lokalt klubbmedlem som har den. Hadde vært noe etter et pizza treff og snoka på en R8 !

Det hadde vært noe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.