Anbefalte innlegg

Har sittet en stund å lett etter en egnet Golf 2, både her, på Finn, Autodb osv, uten at rette bilen har dukket opp. Har til og med begynt å se på Golf 3, men innser at det er en 2'er jeg vil ha.

Er primært ute etter veteran, eller så nær som mulig. Kan strekke meg litt på årsmodell hvis det ellers er rette bilen.

Er ikke interessert i 16V-perler til 100k, men det må være minimalt med rust.

Så i et forsøk på å oppsummere hva jeg egentlig er ute etter må det bli:

- Minst mulig rust (= ingen nødvendig sveising)

- Ellers pen i karosseriet

- 2 dørs (vurderer 4 dørs hvis rette bilen)

- Gjerne Tornadorød (kom vel i 87, men liker fargen, så det er verd å betale en årsavgift eller to for)

- Gjerne GL eller annen variant med polstret dash

- Gjerne turbodiesel

- Gjerne automat (vet ikke om det fantes med TD, og absolutt ikke noe krav)

Men det er tilstanden på karosseriet som er det primære og absolutt avgjørende. Så en dønn strøken 1,3 C er også interessant.

Det optimale hadde vel vært en tidlig 87, registrert i 86 Tornadorød GTD, men de vokser vel ikke akkurat på trær...

Mekanisk tilstand er ikke så viktig. Bremser, foringer, motor osv repareres gjerne hvis bilen ellers er solid. Bør dog være såpass kjørbar at den kan forflyttes for egen maskin de nødvendige milene hjem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.