#1 Skrevet Mai 15, 2015 Fant ikke noe tråd som beskrev dette noe spesielt. Men regner med det er noen som har bygd om fra kilereim på 3B motor til multireim (AAN) eller kilereim/bredreim (ABY). sliter med at dynamoreimen hopper av ved mye turtall. Kan godt være at linjeringen på hjulene ikke er 100% men tenkte og bygge om samtidig som jeg sjekket dette. Hvilke motorer kan jeg ta deler fra, og hvordan vet jeg om jeg trenger diamantskiven eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2015 noen som har no info ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2018 Noen som har gjort dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2018 Noen som har gjort dette ? Jeg driver å skal bygge om til AAN-multireim i min S2, med S2 innsug og S2 vannrail. Men jeg har ikke skaffet alle delen enda. Du må i hvert fall bytte vannstussen til termostaten og modifisere innsuget/servopumpe/braketten til den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2018 Oki, har alt fra aan motor er det bare å smekke over svinghjulsdemper? uten noe mer hokus pokus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2018 Oki, har alt fra aan motor er det bare å smekke over svinghjulsdemper? uten noe mer hokus pokus Tja. Jeg vet ikke om hjula liner oopp. Jeg tipper du må montere braketten for servopumpe, brakett til dynamo/AC-kompressor, sette på strammer, løpehjul til viskosevifta, dynamo og AC-kompressor med hjul for multireim, i tillegg til svingningsdemperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...