Hva heter disse typ 89q bbs felgene ?

Anbefalte innlegg

picture.php?albumid=802&pictureid=6641

For 15 år siden var dette di styggeste felgene jeg noen gang hadde sett, men nå synes jeg di kler denne type bil godt i org stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe , husker ikke hva de heter , men er av samme oppfatning som deg :P Fikk med sånne vinterfelger på min første 90 quattro 20V , og synes de var helt forferdelige....... nå , 12-13 år senere.... liker jeg de :P Er det noe sånn forskrudd alders greie??? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke BBS RF ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke BBS RF ?

 

ligner på det ja, noen som kan bekrefte evt avkrefte det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Speedline ja, og de er vel bare fake split om jeg ikke tar helt feil. Jeg kan aldri huske å ha sett noe bilde av dem delt opp. Jeg har aldri eid noen av dem, så jeg er ikke 100% sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som di heter Speedline SL 423 ja-....

 

Dette bildet tyder på at de heter SL359

 

egpwaitingtocuremediumjt5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er fake split iallefall :) Husker det fra mine... trodde det var delte felger ..... men nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke BBS RF ?

RF har fem eiker, disse har seks:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er Speedline SL felger. Finnes i en del forskjellige utgaver, derav forskjellige SL nr. Og helt rett, dette er ikke splitt felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.