#26 Skrevet Juni 22, 2015 Hei er du inntresert I og selge hjernen? Og motordekslet? Er lysbryteren og klimapannelet bra eller slitt? Mvh egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 23, 2015 Har hjernen ja, motordeksel har jeg også, lysbryter har litt slitasje men klima er solgt :-/ Kan selge alle de tre tingene jeg har :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 23, 2015 Er ikke inntresert I lysbryteren da. Er vel samme hjørne på sedan håper jeg. Pris på den og deksle på motoren ? Mvh egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 24, 2015 PM sendt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 24, 2015 Har du noen av de små reguleringsmotorene til varmeapparat,de under hanskerom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 24, 2015 Har jeg sikkert :-) har ikke tatt noe ut av der så :-) Send PM så finner vi nok ut hvilke du trenger :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 25, 2015 Har du bakfangeren enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 26, 2015 Den er desverre solgt :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 21, 2015 Bump! Fortsatt masse deler igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 21, 2015 He du xenonballast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 5, 2015 Bump! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 10, 2015 Skal til rudskogen treffet og kjører varebil så kan ta med deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 8, 2015 Opp :-) Fortsatt litt deler igjen før denne går i pressa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 25, 2015 Siste sjangs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 26, 2015 Hva har du igjen av interiør? Er ute etter blinklysbryter, hvis denne er i orden og ikke koster en formue.. (Ny koster rundt 1000lappen trur jeg) Eventuelt lysbryter også, hvis den ikke er er jævlig slitt, det har jeg selv, men er litt blinkende lys i den... Og sjåførsetet, er det noe å ha, med tanke på slitasje og om setevarmer virker som den skal? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 26, 2015 Alt av seter og dørtrekk er solgt... Har blinklysbryter og lysbryter, litt slitasje på lysbryter men veeeldig lite i forhold til det som er vanlig.. 500 pluss frakt for blinklysbryter og lysbryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 26, 2015 Sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 27, 2015 Delenummer på hovedlys og instrumentpanel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 27, 2015 Hovedlys er knust og boss men instrumentpanel kan jeg finne på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 28, 2015 Hei. Hvilken girkasse er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 28, 2015 Hjerne og motornett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 30, 2015 Hei. Hvilken girkasse er det? Manuell, 5-trinns, forhjulstrekk Har ikke girkassekode nå dessverre - - - Updated - - - Hjerne og motornett? Ja det er der :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...