#1 Skrevet Mai 18, 2015 (endret) Hei, Må få gulvet/fotbrønnene foran og bak ned til bart metall. Men asfaltmattene i disse bilene ser ut til å være sprøytet/rullet på. Må ha dem bort pga fukt, prøvd å skrape og pirke det bort, men får bare små flak. Prøvde med en form for roterende sliper av gummi, dette bare gjorde det til seig guffe. Noen som har noen premium tips, som gjør denne jobben så enkel som mulig? -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2015 Varmluftpistol, sparkelspade, albuefett og god tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2015 Var det jeg var redd for Da får jeg ta meg god tid i morgen. I dag gikk piffen ut av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2015 la det stå i vann i ca 1 år. da detter de bare av... FFS... ellers kan det være en ide å anskaffe noe tørris slenge på det og bare bruke en hammer å slå det i filler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2015 problemet er at det har stått i vann lengre enn 1 år. Men nå er det knusk tørt. Slo på det for å rette ut gulvet etter ett møte med moder natur, det gikk ikke i oppløsning da heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2015 jøss. gjort det hos meg og. og jeg plukka bare bort platene mine. mulig det er noen forskjeller ute å går?. bilen min hadde ekstra lyddemping. så hadde tjukke plater under teppet. og kansje litt mindre tjukke asfaltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2015 Teppe, lydisolasjon og asfaltmatter som er malt/sprayet på. De ser hvertfall ut til å ha vært flytende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2015 Skal nå ha det ned til metallet, så skal det males opp igjen, også legger jeg dynamat. Problemet mitt etter det, er at jeg ikke har noe "isolasjon" å legge tilbake, den er helt ødelagt. Så må enten lage ny, eller drite i det. Men da tror jeg det blir støy og kaldt i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2015 Teppe, lydisolasjon og asfaltmatter som er malt/sprayet på. De ser hvertfall ut til å ha vært flytende. Ser det sann ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2015 Ja, bare mine er malt i bilens farge. Men det er nok det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2015 Varmepiston og skrape funker bra det. Rester med limfjer er eller sitrusrens. Event tørris og hammer. , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 19, 2015 Metode 1. Metode 2. Litt andreledes (Bedre?) Metode 3. Multiverktøy Dette er nok de beste metodene utenom varmluft og skrape. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 19, 2015 Men hvor får man så kjøpt tørris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 19, 2015 Men hvor får man så kjøpt tørris? tess blant annet.. de som forhandler gass bør klare å skaffe dette. det kommer som regel fra aga og yara osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 20, 2015 Tørris er handlet inn. 8kg for å være eksakt. Håper det funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 20, 2015 tørris på gulvet venstre er meislet av. Høyre er tørris. 1 fotbrønn tok 5 timer med stemjern. 3 stk 50 min med tørris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 20, 2015 tøft, funka greit ja. hvor mye kosta tørrisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 20, 2015 Tørrisen koster 40.50,- + mva og emballasje. Ble 573,- for en boks på 8kg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 20, 2015 Vasker med whitespirite, må vaske over med citrus etterpå. Vasket vs under vasking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 21, 2015 Ferdig vasket, slipt og grunnet med brunox. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...