#1 Skrevet Mai 19, 2015 Hei dere, Jeg hadde bilen (2011 A3) på garantireparasjon av fjærer. I etterkant merket jeg at rattet stod skjevt, og Møller tok derfor hjulstilling på den (feil vinkel på camber). Disse ble stilt korrekt (fikk aldri skjema, men må nesten regne med at det er OK). Nå etter en stund lurer jeg på om rattet fremdeles er litt skjevt, men undrer om det kan skyldes noe annet. Det er mindre enn før, men synes rattet har naturlig stilling litt mot høyre. Det irriterer meg grønn Noen som har erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2015 Audi sier alt innenfor 4 grader heling er innafor. så det kan være at det syntes å være skevt uten at det er "feil". Men det er ganske irriterende:P Bare å prøve å klage så fikser de det nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2015 Får høre med dem. Begynner å bli lei av det stedet, hva skjedde med "riktig første gang"..? Hvis alt innenfor 4 grader er innafor, bør jeg gjerne se utskriften fra maskinen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...