#1 Skrevet Juni 9, 2005 Noen som vet hvordan dette skal gjøres?? For jeg har ikke peil, hvor lang tid vil det ta sånn ca - har VELDIG tidspress på meg! Det er på en A4 Avant 98-mod, gjerne legg ut bilder hvis dere har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2005 Her står det greit forklart http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=6525&highlight=mansjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Høres jo bare sååå lettvint ut - damtaratamtamtaratam - FERDIG Ikke fåt jeg av koppen i midten heller så jeg får løsnet bolten på bakken, uff jeg gruer meg, skal bytte venstre øvre opphengskule også og bremseslanger. Noen som har gjort det da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2005 Høres jo bare sååå lettvint ut - damtaratamtamtaratam - FERDIG Ikke fåt jeg av koppen i midten heller så jeg får løsnet bolten på bakken, uff jeg gruer meg, skal bytte venstre øvre opphengskule også og bremseslanger. Noen som har gjort det da?? Hvi det er den opphengskula som sitter mot fronten på bilen opp på fjærbenet så må du ha ut demper og fjæra,du skru ut tre skruer på toppen inni motor rommet også må du ha av bolten som holder de to øvra opphengskulen på plass også må du ta ut bolen til demper som går gjennom nedre lenkarm.er faktisk ikke altfor galt.du trenge ikke og demontere fjær fra demper asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2005 Hvis det er på venstre side kan du nok ta ut komplett aksling, det er lettest. Høyre side er litt verre. Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2005 Høres jo bare sååå lettvint ut - damtaratamtamtaratam - FERDIG Ikke fåt jeg av koppen i midten heller så jeg får løsnet bolten på bakken, uff jeg gruer meg, skal bytte venstre øvre opphengskule også og bremseslanger. Noen som har gjort det da?? ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe deg. tlf 90953910 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...