#1 Skrevet Mai 20, 2015 Hallo Trenger litt info om hvor tempføleren som sender info til tempmåleren i dashbordet sitter. Når jeg starter opp bilen kald/varm så går måleren helt til topps og den har lett for å fuske litt før den blir varm. Motoren er en 2.2e fra audi coupe gt 1981 Rolf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2015 Ingen som kan hjelpe meg? Rolf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2015 Det er to temp-følere, den ene sender signal til hjernen, mens den andre gir signal til instrumentet. Den siste er en ganske stor føler av messing, og ikke gå på Møller og spør etter prisen. Nå husker jeg ikke hvor de sitter på JS og KV-motorene, men hvis det er likt som på NF/NG/AAR (2.3E) så sitter de på kjøleslangestussen på toppen, mellom tennplugger 1 og 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...