Anbefalte innlegg

Er av den meget glemsomme typen å glemmer konsekvent å slå av bryteren for lysa når jeg går fra bila.

Bila er en nylig kjøpt Audi A8 2005 mod. Jeg er ikke vant med fra tidligere biler å manuelt slå på kjørelysa.

Det er jo en slags alarm, men denne piper bare noen sekunder. Lurer derfor på om det er mulig å koble lysa opp mot tenningen eller om det er mulig å få det slik at alarmen blir mer fremtredende eller ikke stopper etter noen sekunder?

Er helt grønn på bil så vær overbærende med meg :)

Det er en importbil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. min er og import, men når bryter står i auto så går alt av seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager dårlig forklaring, du har helt rett i forhold til "auto" posisjonen, det jeg mente var vel når bryteren står helt til høyre slik at også nærlysene er tent :) Ser tøffere ut på en måte synes jeg, men har droppet det da jeg som nevnt glemmer å slå av lysa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan slå av DRL, og sette på nærlys i "auto". Gjøres f.eks. vha VAG-COM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kodet canadisk lys instilling. Så har tåkelys som drl og nærlys i tuneller og i mørke i auto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan koder du om til canadisk lys innstilling? Har prøvd på min, men finner det ikke. Funka fint på A6n.. Men ikke A8n: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm. husker ikke helt , men man ser jo hvordan i vagcom, kommer opp ei rute med hvilke koder som gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ fant. Er tydeligvis bare æ som er litt blind: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.