Trenger hjelp med valg av s.skjørt!

Hvilke er best/penest osv?  

18 stemmer

1. 1. Hvilke er best/penest osv?

• Twisted style
      4
    • E36 look
      10
    • Ingen av dem
      4

Anbefalte innlegg

Ja, etter et halvt år er nå sideskjørtene nå kommet på bilen!

Takk til Freddy som har skaffet diverse deler!

jhgf.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes ikke det er så fint med så mye plastikk på bilen jeg.... liker det heller orginalt og reint liksom..

her er bilde av den gamle golfen min...var egentlig meninga at det blanke skulle vært ordentlig kromma men dem fikk det ikke til.. Bilde er ikke så bra da men..

golfen~2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen

syntes ikke det er så fint med så mye plastikk på bilen jeg.... liker det heller orginalt og reint liksom..

her er bilde av den gamle golfen min...var egentlig meninga at det blanke skulle vært ordentlig kromma men dem fikk det ikke til.. Bilde er ikke så bra da men..

Har mindre plastikk enn du hadde;) , og samme sideskjørtene!

Spesielt med den lyse fargen på leppe og skjørt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nå de Kjartan postet var finest jeg da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Har mindre plastikk enn du hadde;) , og samme sideskjørtene!

Spesielt med den lyse fargen på leppe og skjørt:)

Hehe.....

men det jeg tenkte på var liksom når man begynner med store fangere og skjørter.. syntes ikke det er så fint....

Hadde ikke den fargen lenge.. blei ikke så bra som det var meninga at det skulle bli.. blei lovt at det skulle bli chrom blankt som felga. så da var det liksom meninga at det skulle stå i stil. men så ble dem mere gull farget.. og så holdt det ikke lenge før det begynte å flasse av heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.