#1 Skrevet Mai 21, 2015 Hei der ute i "space" Jeg skulle skifte glødeplugger. I dag. Får de løs, og skrudd ut, men får dem ikke ut av hullet. Noe tips? Takknemlig for svar. Mvh Paal:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2015 Skru de fast. Rævkjør bilen litt og prøv igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2015 Skru de fast. Rævkjør bilen litt og prøv igjen Takker. Det er vel koksing på innerdel. Vi prøver Takk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2015 Hadde samme problem på en V6 tdi en gang. Skrudde pluggen ut av gjengene men den hang igjen. Skrudde litt annet på motoren og glemte bort at den var løsnet, kjørte avgårde og da spratt den ut etter 1,5 km da jeg hadde kommet opp i ca 80 km/t. Lyden som kom fra motoren etter at pluggen hadde hopet ut av hullet var veldig bråkete. Trodde først at det var en alvorlig mekanisk skade i motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2015 Hadde samme problem på en V6 tdi en gang. Skrudde pluggen ut av gjengene men den hang igjen. Skrudde litt annet på motoren og glemte bort at den var løsnet, kjørte avgårde og da spratt den ut etter 1,5 km da jeg hadde kommet opp i ca 80 km/t. Lyden som kom fra motoren etter at pluggen hadde hopet ut av hullet var veldig bråkete. Trodde først at det var en alvorlig mekanisk skade i motoren. Dette har vi gjort på flere av de nyere v6ene for å få løsnet. På de første utgavene så kom de med keramiske glødeplugger (noe de gikk fort bort i fra). Hvis disse skrus ut med mer enn 7nm(?) så knekker de og da sitter du fint i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...