#1 Skrevet Mai 22, 2015 Hei Jeg fikk en "super" ide en dag og kjøpte meg noen Cayenne kalippere til S3en min. Men nå sliter jeg med å finne felger som passer. Orginalfelgene passer fint, men sommerfelgene mine, og noen andre jeg kjøpte (begge 19") tar i bremsene. Noen som har tips eller erfaring med noen felger som er fine og passer? Jeg har allerede 20mm spacer på så det har jeg prøvd:p Takk for eventuelle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2015 OZ Ultraleggera pleier å svelge godt med bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2015 Er det 17ZR/L eller 18ZR/L du har kjøpt? OZ har god plass til bremser som nevnt. BBS også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2015 Felgene jeg har sommerdekk på er 19", men takk for svar! Skal se hva jeg finner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2015 Det finn henviste til er typen kalipper. Cayenne kom med to ulike størrelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2015 Det finn henviste til er typen kalipper.Cayenne kom med to ulike størrelser Tre faktisk [emoji6] Kom 19z også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2015 man lærer stadig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2015 Jeg har di samme som på den golfen Ronny viser. Passer fint på orginale 17". 6 stempler, mer vet jeg ikke:p men problemet er ikke at det "fyller" felgen for mye, men at de er for brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2015 Grunnen til at bredden er et problem er fordi det er stempler på begge sider av skiva. 17Z er det du har da går jeg ut i fra siden de smyger under 17" felger. De fleste trenger kun en spacer på 10mm for å gå klar kaliperne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2015 Grunnen til at bredden er et problem er fordi det er stempler på begge sider av skiva. 17Z er det du har da går jeg ut i fra siden de smyger under 17" felger. De fleste trenger kun en spacer på 10mm for å gå klar kaliperne. Ja det er pga stemplene på andre siden. Har 15mm spacer men felgene har ikke passet. Jeg har nok bare prøvd feil felger. Leter etter noen greie forsatt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2015 Har en del felger du kan prøve for å se hva som passer hvis du vil. OZ superturistmo, RH Cup, BBS RX... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...