#1 Skrevet Juni 9, 2005 Noen som har god peil på programmering av nybiler?? Grunnen til at jeg lurer er at på kommende Passat så har den coming home funksjon og da dertil hørende lyssensor. Men den mangler en ting, som nye A4 og A6 har og det er bruk av "enkle" lyspærer på dagtid så skrur dem over på xenon bare det blir mørkt nok. Vil jeg kunne få til dette på Passaten og? Siden den også har auto-funksjon på lysbrytern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2005 Noen som vet om det er mulig å programmere autoknappen slik at det er park&grøft når det er lyst ute og nærlys når det blir mørkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2005 Tror med 99% sikkerhet at det er mulig å endre dette via guidede fungsjoner med VAS, kontakt din forhandler og de vil hjelpe deg. Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2005 Men den mangler en ting, som nye A4 og A6 har og det er bruk av "enkle" lyspærer på dagtid så skrur dem over på xenon bare det blir mørkt nok. Dette er noe jeg faktisk hadde tenkt å spørre om her på forumet, siden jeg hadde en ny A4 bak meg gjennom en tunnel forrige dagen. Jeg la merke til at den skiftet fra 21 watt dag-lys til xenon når den kjørte inn i tunellen, og tilbake når den kom ut igjen. Takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...