Anbefalte innlegg

har to stk blokker jeg tenkte å selge unna. begge har veiv og lagerbukker. ellers ribbet.

 

aan blokka har jeg brent et stempel i tidligere. ser ingen skade i sylinder. men det er noe avleiringer i sylinder fra stempelet. men mulig det bare er å hone sylinder og bytte stempel. veiva er heilt fin. 1500kr/bud

 

3b blokka har jeg ikke studert så nøye men denne må nok maskineres litt. har stått litt fuktig så den har fått litt overflaterust. sylindre ser fine ut såvidt jeg husker.

1500kr bud.

 

Evt. frakt kommer utenom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger ei blokk, har ikke bruk for å ha 3 stk liggende. tar opp unødvendig plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slitkant på 3b blokka eller holder det å hone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trur den 3b blokkå har litt slitekant. mens den aan blokkå kan du klare deg me ein puss å litt honing i eine sylinderen! er noe metallrester igjen etter stempelet i sylinderveggen men dette er ikke fastbrent i sylinderveggen og mulig å skrape og pusse dette vekk. Spørs hva du skal bruke blokka til (orginalt oppsett eller noe grommere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.