#1 Skrevet Mai 23, 2015 Hei, Vurderer KW coilovers til min B8 avant med s-line understell, men har noen spørsmål. Hvor høy går det ann å få den (for vinterkjøring)? Er v1 passe jusert, eller burde man gå for v2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2015 Tror makshøyde for v1/2 er standardunderstell minus 35mm, litt avhengig av bil. S-line er vel allerede senket 20mm eller noe sånt, så maks høyde på v1/2 vil antagelig være 15mm lavere enn det (med forbehold om at jeg ikke har peiling). Dette står som regel på produktinfosidene - enten på KW sine sider eller på nettbutikker som har de. Alternativ er KW Street Comfort (jeg bestilte disse til Jettan min) som har maks høyde lik S-line og senker maks 2cm mer enn det - ellers skal de være temmelig lik v2 bare litt mykere. Hvorvidt v1-dempingen er riktig for deg må kanskje noen andre hjelpe til med da jeg ikke har personlig erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2015 Har lest litt rundt og tror jeg ender på v2. Kommer til å endre oppsett på høst og vår, så håper det er så lett å justere som folk sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...