#1 Skrevet Mai 23, 2015 ønskes kjøpt lista som sitter midt på framdøra venstre side til en rs2 95 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2015 Bump:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2015 Utgått og umulig å få tak i. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt av den andre lista og fått lagd en kopi i glassfiber eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2015 Ok. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2015 Hender det dukker opp slike ting på ebay.de.. Ville fulgt med der. Fant denne med delenummer 893853957C på http://www.ebay.ca/itm/Original-Audi-80-Zierleiste-Schutzleiste-Satinschwarz-893853957C-NEU-/261567169860 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2015 Er det ikke en fyr i England som skal lage disse selv nå. Carbongraphics eller no sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2015 De her lager https://www.facebook.com/pages/Carbondesign/122432037893501?fref=ts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2015 Er det den nedre lista som sitter mellom dør og kanal du er på jakt etter eller er det den smale som går midt på døra?? Vet Carbon design prøver å lage de nedre, men han har vel ikke lykkes helt enda, jeg kjøpte et komplett sett fra Autowo I Tyskland for en månedstid tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2015 Er den smale som sitter midt på døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2015 Har du link til auto wo i Tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...