#1 Skrevet Juni 10, 2005 Hei. Lurer bare på om noen blir med på treff og/eller festivaler i sommer. 10.-12. Juni MidtNorsk Motorfestival 17.-19. Juni Selbufestivalen 8.-10. Juli Gatebiltreff @ Rudskogen 28.-31. Juli Storsjöyran Har du flere treff/festivaler, så er det bare å fyll på... Med det same kan du svare om du skal på noen av dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2005 For de som ikke skal til Namsos eller Mo i Rana, så kan jeg nevne at 11. Juni (altså i morgen), har westside-racing streetmeet på Gråmyra, Levanger. Blir db-drag (bilradiospesialisten og Sony kommer). Blir også div. premiering, PS2 konkurranse med GT4 osv. Info om treffet finner du her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 Hei. Lurer bare på om noen blir med på treff og/eller festivaler i sommer. 10.-12. Juni MidtNorsk Motorfestival 17.-19. Juni Selbufestivalen 8.-10. Juli Gatebiltreff @ Rudskogen 28.-31. Juli Storsjöyran Har du flere treff/festivaler, så er det bare å fyll på... Med det same kan du svare om du skal på noen av dem... Selbufestivalen er nok noe senere, 29.07-01.08, du tenker nok på Sommerfestivalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2005 Er det bare jeg som synes det, eller bør vi ha et lokallagstreff nå ganske snart? Passer det neste uke eller er det INGEN som vil ha? Vi bør vel kanskje treffes på Namsos eller synes dere vi skal møtes på Steinkjer igjen? Etter MidtNorsk Motorfestival så fant vi vel ut at ganske mange VW/Audi-eiere var på Namsos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2005 Er det bare jeg som synes det, eller bør vi ha et lokallagstreff nå ganske snart? Passer det neste uke eller er det INGEN som vil ha? Vi bør vel kanskje treffes på Namsos eller synes dere vi skal møtes på Steinkjer igjen? Etter MidtNorsk Motorfestival så fant vi vel ut at ganske mange VW/Audi-eiere var på Namsos. Schni shna schnappi ! jo det er vel på tide med et treff.. skulle vel fått til noe i namsos.. men neste uke ser dårlig ut for meg.. har frihelg denne helga og arbeidshelg neste helg .. men d passer jo aldri for meg får se hvor mange som melder sin interesse da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2005 Bringer denne opp ogjen jeg da. Er det noen som blir med til Rudskogen? Eller vet dere om noen som skal til Rudskogen? Hadde vært fint om noen hadde blitt med og kjørt sammen med meg nedover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2005 Kan hende vi kjører noen VW og Audi nedover til Rudskogen,men vi er usikker på om de bilene blir ferdig. Min blir stående på bukker ei stund fremover,håper jeg blir ferdig til lokallagstreffet på Våler i August. Blir jeg ferdig til da,blir det prøvetur nedover dit. Har dere noe fastsatte dager,datoer eller noe for lokallagstreff i Steinkjer? Er vi mange medlemmer her egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2005 Hallais!! Er med på treff, bare si ifra så stikker vi..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2005 Var på treff i Steinkjer Gatebilklubb nå i kveld. Kom i prat om å kjøre kolonne nedover sammen. Blir infomøte neste onsdag klokka 20:00 på ESSO Dampsaga (Steinkjer). Kjører mest sannsynlig nedover fredag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2005 Steinkjer Gatebilklubb,for en vits.. Huff.. Men men.. Kommer sikkert på det infomøtet,satser på at bilene blir ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2005 Til medlemmer i Nord Trøndelag (evt. andre som er interessert) så kan dere legge meg til på msn: Erik_ros(a)hotmail.com (a) = @ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...