Audi S2 lås/defa alarm/lås lever sin egen verden

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en defa alarm/sentrallås som driver å bøgger/lever sin egen verden. I hvert fall trodde jeg det...

Hver gang jeg låser bilen med fjernkontrollen så låser den seg bare opp igjen etter en stund, og med jevne mellomrom driver den og forsøker og låse opp igjen selv om den allerede har låst seg selv opp. Hører tydelig den der "låse/låse opp" lyden kommer, så det må jo være noe elektrisk.

Jeg har koblet fra hele defa sentralen/hjernen og satt på en "lask" på startsperren slik at jeg får start på bilen. Dette var det bilradiospesialisten sa jeg skulle gjøre, og det burde ordne problemet, og det burde jo det! For sentralen har jo ikke strøm! Så jeg fatter ikke hva det er som gjør at demn fortsatt tuller!

Dette tapper jo bilen for strøm når den driver å låser seg opp hele tiden, så jeg kobler jo nå derfor batteriet fra hver gang jeg forlater bilen :P

Noen som har hatt samme problem? Lignende, eller vet hva som er galt/ hva jeg må gjøre? :)

Mvh

Torstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.