strøm: universal/original/kvalitet(?) 12V til 220V for laptop med vagcom?

Anbefalte innlegg

Hva slags utstyr bruker dere for strøm til laptop og vagcom når dere er i bilen?

Forstod det slik at universal-ladere ikke var bra nok fordi man ikke kan koble til utstyr på laptop samtidig?

Vet ikke helt hva jeg skal se etter.. Hva har folk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste du kan gjøre er å bruke en inverter med Ren sinus. slik at du slepper å få krøll med utstyret :) (pc, mobil, tv etc etc etc krever ren sinus for å fungere optimalt over tid)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppladet batteri bruker jeg. Funker strålende! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste du kan gjøre er å bruke en inverter med Ren sinus. slik at du slepper å få krøll med utstyret :) (pc, mobil, tv etc etc etc krever ren sinus for å fungere optimalt over tid)

Men det koster skjorta og buksa :)

Oppladet batteri bruker jeg. Funker strålende! ;)

Har bestilt nytt batteri (leveringstid.....)

Har bare hatt problemer med 12V-230V omformere tidligere. Kjøp en slik. http://www.multicom.no/trust-12v-90w-plug-go-billader-til-baerbar-pc-m-usb-port-til-mobiltelefoner-og-iphone-ipad/cat-p/c/p5621942

Jeg kjøpte min på lefdal tidligere, men ser ikke ut som om lefdal har den lenger.

Ross-tech skriver at man ikke bør bruke universal. Er ikke dette universal?

Hva er forskjell på den du lenker til å denne http://www.multicom.no/enveon-universal-12v-billader-til-baerbar-12v-15-24v-100w-usb-5v,-14-plugger,-svart-passer-bla-asus,-acer,-multicom,-hp,-dell,-compaq,-ibm,-sony-mm/cat-p/c/p2771848?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt kommer ann på kvaliteten på strømmen. Du må ha en transformator som klarer å gi nok strøm/watt.

Jeg ser ingen grunn til at en universalladere ikke skal virke, når den er dimensjonert korrekt (kan gi nok reell watt).

Folk misbruker alt, så det er sikkert noen som har klart å få noen til å feile. Det betyr ikke at det er normen.

Personlig ville jeg ha gått for en DC/DC enhet, valget er ditt.

Du finnes sikkert en original 12v lader til PCn din, så slipper du å være usikker.

Når noen sier at noe ikke er mulig, eller at du ikke kan bruke noe...spør alltid hvorfor. Hvis du ikke finner et godt svar, så er det often en grunn til det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt kommer ann på kvaliteten på strømmen. Du må ha en transformator som klarer å gi nok strøm/watt.

Jeg ser ingen grunn til at en universalladere ikke skal virke, når den er dimensjonert korrekt (kan gi nok reell watt).

Folk misbruker alt, så det er sikkert noen som har klart å få noen til å feile. Det betyr ikke at det er normen.

Personlig ville jeg ha gått for en DC/DC enhet, valget er ditt.

Du finnes sikkert en original 12v lader til PCn din, så slipper du å være usikker.

Når noen sier at noe ikke er mulig, eller at du ikke kan bruke noe...spør alltid hvorfor. Hvis du ikke finner et godt svar, så er det often en grunn til det ;)

handler nok desverre ikke bare om spenning og watt.

sikkert gøy om pc'n går i svart midt under en programmerings syklus eller noe :) (ekstremt satt på spissen)

Gode invertere koster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen grunn til at vanlig skjøteledning fra stikkontakt ikke er noe alternativ i venten på nytt batteri?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen grunn til at vanlig skjøteledning fra stikkontakt ikke er noe alternativ i venten på nytt batteri?

jan jo fort hende det blir vanskelig å kjøre en tur med skjøteledningen hengende ut av bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som har originalt 220V stikk i bilen, hvor "ren" er den? Og er ettermontering av dette en god løsning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som har originalt 220V stikk i bilen, hvor "ren" er den? Og er ettermontering av dette en god løsning?

skal man finne ut det så må man nesten finne specs på omformeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jan jo fort hende det blir vanskelig å kjøre en tur med skjøteledningen hengende ut av bilen :)

Aha, tenkte ikke på at det kanskje skulle logges litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.