#1 Skrevet Mai 25, 2015 Dette er etter hva jeg har sett et velkjent problem på mk6. Veldig kresne på dekk hvor mye de støyer. Med vinterdekkene, Michelin et eller annet, type piggfrie, støyer det latterlig mye i kupéen (mye verre enn i min 05 3BG med Nokian Hakka RSI), spesielt når man kommer opp i motorveifart. Selvsagt har kvaliteten på asfalten mye å si også, sånn utenom dekkene. Nå sitter det premium sommerdekk foran og bak, henholdsvis Michelin og Continental. Noe bedre, men fortsatt for mye og fortsatt betraktelig mer enn i min Passat. Virker som det meste kommer bakfra, så da lurer jeg på om noen har brukt noe lydisolasjon på disse og eventuelt hva har dere brukt og hvor har dere "etterisolert"? Jeg tenker å få på noe på innerskjermene bak og kanskje noen asfaltmatter i bagasjerommet. Tips til noe som kan sprayes på i innerskjermene som både hindrer støy og som fungerer som rustbeskyttelse? Eller bare støy, så får man heller "tectylere" over igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2015 Fra utsiden kan du spraye på U-pol Raptor Beadliner det skal vist nok fungere veldig bra mot støy og er veldig slitesterke søk litt på youtube De nevner ikke så mye Ang støy på youtube men har snakket med en lakkerer som anbefalte det mot veistøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2015 Satt på tur retur skien Stavanger i en 2012 A3 i helga og høres ut som mye av støyen er fra hjulhusene bak. Mulig det kan legges matter på innerskjermen om du tar av interiør sidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2015 Raptor selges av Gasolin, men synes prisen var noe drøy, og vil helst ikke bestille fra utlandet heller. Tenkte på det som en mulighet, men vil ha noe jeg veit gir resultater, for det er altfor mye støy sånn det er nå. Noe forskjell på asfaltmatter, eller isolerer "alle" like bra/dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2015 Hvilke priser fant du? Eg fikk pris på kitt til ca 1500kr eg skal selv behandle hele undersiden og hjulbuene på golf 2 gtien min med det ettervert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2015 Glemte visst å svare her. Fant til 2190,- hos Gasolin, men synes det blir mye kun for å bruke på denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...