#1 Skrevet Mai 26, 2015 Det vil bli felles kjøring fra McDonalds jessheim før dem som ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2015 Skal prøve å få ordnet meg fri fra jobb så jeg får vært med, for det hadde vært skikkelig interessant å være med på og få litt tips og triks til hvordan å ta vare på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2015 Jeg blir med! Blir også med å kjører fra jessheim om det blir felleskjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2015 Setter opp klokkeslett for felles kjøring litt nærmere dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2015 Prøve å få vært med jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2015 Flere som skal? Synes det er dårlig respons når det endelig blir arrangert noe.. Når det var åpen dag hos Chipsenter så var det en som meldte sin interesse. Er nok ikke så moro for de som sitter i kulissene og prøver å få til noe for klubben når det ikke er respons? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2015 Jeg blir med. Skal prøve å få med noen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2015 Kunne tenkt meg å bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2015 Det blir avreise fra mc Donald Jessheim kø 9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2015 Får booke om frisøren så jeg får med meg dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2015 Tenker at jeg også tar meg en tur! Dette var godt initativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 26, 2015 Hvor mange har bestemt seg for å møte opp på kolonna kl 9? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2015 Jeg sitter på med Christian Johnsen og vi stiller klar til kl9. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 26, 2015 Vi kommer noen fra Mjøsaområdet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 26, 2015 og jeg og Kenneth stiller, dog i en bil. Vegard skulle også stille til kolonne, og Morten også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 26, 2015 Sniker meg med også, prate med vegard og høre om jeg får hoppe på hos han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 26, 2015 Regner med å stille til kollonne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 26, 2015 Lock 'n' loaded! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 26, 2015 Vi er klar her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 26, 2015 Jeg blir også med på kolonne fra jessheim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 27, 2015 Moro å se att vi er så mange som er klar for en fantastisk dag på Lillehammer Detta blir moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 27, 2015 Takk for en fin dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 27, 2015 Vil takke alle for hyggelig selskap og en koselig dag hos Swissvax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 27, 2015 Takk for en fin tur og hyggelig bilprat. Ikke minst tusen takk til Lena som dro igang dette, svært bra arrangement. Dette kan trygt gjentas (neste år?). Takk til Swissvax for god demo og gode priser. Hyggelig å hilse på alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 27, 2015 Takk for det Hans-Petter, tenkte prøve få til en årlig tradisjon med treff hos Swissvax. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...