#1 Skrevet Mai 26, 2015 Hei lurer på hvordan det er og senke bilen når det er adaptivt fjæring på den ? Kom gjerne med tips til BRA og behagelige fjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2015 Som jeg skrev i "Min VW" - tråden din så anbefaler jeg H&R 45mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2015 H&R 45mm funker bra på disse ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2015 Jeg har H&R 45 fjærer.. Gir ok senk.. Ca 32cm fra senter av felg til skjerm. Iom det er familiebil så gidder jeg ikke å ha lav bil lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2015 Likt foran og bak, Anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2015 Vis en får 32 cm med fjærer er det plenty egentlig min med justerbart har 31,5cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2015 Syntes det hørtes ganske mye ut selv også. Mulig det bare blir 35 eller 40mm på frøkna sin da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2015 Japp, likt forran og bak.. kan ikke ha mindre senk heller.Nå ser det bare OEM+ ut sammen med Vancouver felgene.. Ligger vel et bilde I tråden min tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2015 Hadde Eibach sportline fjærer på min, sammen med adaptivt understell,veldig fornøyd med både komfort og høyde,kjørte HELIOS hjul,ingen subbing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...