#1 Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Hei, er på jakt etter : * deksel bak kanalskjørt S2/RS2 avant (det lille som er på innsiden av kanalen) * adapter-spacer 5x112 til 5x130 helst 20mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2015 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2015 Uppåt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2015 Og opp, carbon-lista er viktigst! Har lister til Coupe også jeg kan bytte med, inkl dashbordplate (Ja; komplett sett mot ei list) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2015 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2015 hei...jeg har to stk hr adaptere i 20mm vis du fortsatt trenger det..mvh morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2015 Må nok ha ett komplett sett til 4hjul hvis jeg skal kjøpe... Men takk for tilbakemelding:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2015 okey men da vet du hatt jeg to iallefall:)jeg har også 20 stk sorte alu muttere liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2015 Noen med no karbonlister da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2015 Mulig jeg har. Skal sjekke imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2015 Flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 12, 2015 Jeg har 15mm HR adapter fra 5x112 til 5x130. Studs ute Lavprofil-bolter og muttere kan fint medfølge Har borra opp senter til 66.65 for å passe min b8, men fungerer fint med sentreringsringer. Gi meg en lyd om det er av interesse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 12, 2015 Hva tenkte du pris på disse da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2015 Eneste listen jeg ikke hadde var til førerdør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 14, 2015 Men for faen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2015 Løfter denne igjen, trenger lista enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 9, 2016 skaffet noe, fortsatt på jakt etter no småtteri ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...