#1 Skrevet Mai 27, 2015 Skal selge det påbegynte prosjektet mitt ettersom jeg har fått tsk i et nytt utgsngspunkt. Karroseriet er overraskende bra for rust, men noe er det jo på en så gammel bil. Det som må byttes som jeg vet er følgende: Frontplate (er bulket) Skjermer (var en god del bulket) Kanaler (jekkeskadet) Pris hadde jeg tenkt 5000kr. Blir levert som et rullende karroseri. Følger ikke med motor, stoler og girkasse da jeg ikke har dette lenger. Ellers følger det meste med. Frontrute er desverre fått en sprekk. Har ikke papirer på den, men i følge eier trodde han ikke det var noe problemer å få tak i. Mer bilder og info her i tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?t=273226 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2015 Hvis ingen vil ha det innen et par uker plukker jeg den ned og skroter karroseriet. Trenger garasjen til den andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2015 Fare for at denne havner på dynga snart om ingen plukker den med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2015 Er det ikke bare å levere den tilbake til der den kom fra? Bedre det enn at den går på dynga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2015 Har en anelse om at han har nok biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2015 Har vanskelig for å skrote einsere så den har havnet på finn.no før jeg lar pressa ta den. Går for vrakpant hvis noen kommer å henter kjapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...