#1 Skrevet Mai 28, 2015 Hei, Vil 8.5x20 ET40 eller 9x20 ET25 passe på en moderat senket B8 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2015 Hei, Vil 8.5x20 ET40 eller 9x20 ET25 passe på en moderat senket B8 avant? Jeg kjører 8.5x20 ET20 på min foran og bak. Du kan sammenligne dette med hva du ønsker å prøve i denne kalkulatoren: http://www.willtheyfit.com Edit: Sorry om du rakk å trykke på linken over før jeg redigerte den, willitfit er vist noe helt annet en willtheyfit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2015 Bilen din er rå! Hvordan understell har du? Subber du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2015 Jeg kjører 9x20 ET37 på min og det funker utmerket med den høyden jeg kjører nå! Den var ca 1 cm lavere tidligere og da hadde den veldig lett for og subbe foran om man kjørte på humpete vei med stort rattutslag. Dekkene jeg har valgt er i dim 255.30.20. Dette tilsvarer orginal rullediameter. Du safer om du går for 8,5x20 ET40 med 9x20 ET 25 vil du ha veldig lett for å subbe med litt senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2015 Jeg kjører 9x20 ET37 på min og det funker utmerket med den høyden jeg kjører nå! Den var ca 1 cm lavere tidligere og da hadde den veldig lett for og subbe foran om man kjørte på humpete vei med stort rattutslag. Dekkene jeg har valgt er i dim 255.30.20. Dette tilsvarer orginal rullediameter. Du safer om du går for 8,5x20 ET40 med 9x20 ET 25 vil du ha veldig lett for å subbe med litt senk. Bilen din er også rå! Hvor mange cm har du fra hjulbuen og til bakken? Hva heter felgene dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2015 Takker for det Jeg har ca 33cm fra topp hjulbue til senter av felg bak! Foran er det 33,5. Felgene er orginale Audi hjul fra Audi A8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2015 Justerer du bilen opp om vinteren? Hvilken høyde justerer du isåfall til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2015 Jeg kjører med den høyden jeg beskriver over året rundt! Første året etter at bilen var ny hadde jeg den 1 cm lavere, og da måtte skjermene forran ta litt juling! Ingen bulker heldigvis, men subba bort en del lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2015 Ser du hadde KW v1 på en tidligere bil. Hva syntes du om de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2015 Jeg var veldig fornøyd med det settet! Både det og H&R settet jeg har nå var/er veldig godt avstemt i forhold til bilen. Stor forbedring i forhold til det orginale s-line understellet etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2015 Bilen din er rå! Hvordan understell har du? Subber du? Kjører Supersport black edition, valsa buene foran. ingen subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...