#1 Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Heisan. Sliter litt med bilen min, feilen oppleves som følgende: 1.Servo virker heilt "normal" ved gjevn kjøring (kanskje litt tung) 2.Etter litt rolig kjøring virker det som den blir slarkete (+/- 1cm) før sving tar tak,men når en har svinget så virker den ok en stund. 2.Når eg svinger raskt til en side (tenk unnamanøver) er rattet sykt tungt i ca 0,5sec før det blir "lett" igjen. 3.Vist eg tar "unnamanøver" i S form (f.eks raskt høyre -> Venstre) så er den tung til første svingen og treig (henger etter) med sving andre veien. 4.ingen endring ved forkjellige turtall. Dette har oppstått etter at både tannstang og servopumpe er blitt byttet etter at orginale servopumpen røk,det er blitt prøvd med flere pumper uten forbedring. Bilen var ikkje slik før basert på at eg har kjørt autoslalom med den,noe som ikke hadde gått bra slik den er no. Alt arbeid er utført hos Meca og orginaldeler skal være brukt, pumpa er blitt bytta flere 3 ganger da det var problem med skumming/svart olje ganske raskt etter første gang rep vart utført. Eg må skryte av pågangsmot og service hos Meca Leikanger som har bytta alt og stått på,men her sliter "vi" Noen som har tips om hva som gjør dette ? når eg skriver tung så er det som null servo-funksjon. update: Etter enda ei ny pumpe og oljebytte er symptoma litt bedre men ikke bra, har alle symptoma fortsatt. Testet og sammenlignet med annen audi a6 4b (bensin) ganske likt men der forsvant det med øking av turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...