#1 Skrevet Mai 30, 2015 (endret) Holder på å skal skifte hjullager bak på min s4 b5 å den nederste bolten knakk selfølgeli å nå får jeg den ikke ut... Virker som det er noe justering og på den bolten? Må jeg også ha 4 hjulskontroll etterpå? Passer veldig dårlig da jeg hadde tenkt meg til Våler neste helg: rolleyes Er denne det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2015 Om du løsner på toppen først, sånn at du blir kvitt spenne i bolten, så pleier den å komme greit ut, bare slå den ut fra andre siden. Det er camber justeringa, har pleid å merke hvor den skal stå før jeg løsner den, men somregel kan du tyde hvor den har stått ved å se hvor det er rusta og ikke på bærearmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2015 Alt er løsnet uten om denne, får prøve å slå enda mer idag då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2015 prøv det, evt luft meisel, men ser jo ut som du har fått den litt ut? funker det ikke å dytte en skrutrekker under skiva og bikke den ut, evt endeledd avdrager under skiva og banke løs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2015 Fekk den ca 1 cm inn så stoppet det bom igår, motivasjonen forsvant etter bolten knakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2015 Hvile side knakk? Gjengene eller boltholdet? Om gjengene står igjen så kan du forsøke å sette på en kraftig mutter og skru hardt til. Da får du mye kraft som presser utover. Foringer og løst hus tar opp mye av kraften til meisel og lign. Om det ikke går så er det banjosag på hver side mellom bærearmen og hjullagerhuset. Da må du skifte foringene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2015 Har vist glømt å merke denne med løst, lot de stå me wd40 over natten å dorte den ut lett som ingenting dagen etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...