#1 Skrevet Mai 30, 2015 Har 2 framstoler til Audi et eller annet. De satt i en golf 2 men hører ikke hjemme der tror jeg. 250kr bud +- Elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2015 Tar disse jeg, har bil som passer til setene 250 for begge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2015 Tar disse jeg, har bil som passer til setene 250 for begge ? Hei, har fått pm av en annen som er int. også. Første mann/kvinne som henter dem med høyeste bud kjøper dem. 250 +- bud er for begge ja. Hvor kommer du fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2015 Jeg kommer kjørende fra trondheim ved første anledning. Blir vel om 1 uke tenker jeg. Krysser fingrene nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2015 300. Kommer om en ukes tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2015 Takker for handel og hyggelig prat Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2015 Takker for handel og hyggelig prat Martin Stolene er solgt til Martin. Takk det samme, alltid hyggelig å prate med likesinnede. Lykke til med prosjektene. Den hvite 80 quattro'n så kjempefin ut, håper jeg får tak i en sånn en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...