#1 Skrevet Mai 30, 2015 (endret) VW Touran 2.0 tdi 7 seter 04 177 *** Historikken til bilen er en eldre familiemann som har eid bilen så jeg har kjøpt den av og eid den i 2 år nå Her er alt som er blitt gjort med den. Ny Turbo, Svinghjul & Clutch (Forsterket) Ny Intercooler og slanger , K&N Instatsfilter , ny bremser & skiver rundtom m greenstuff klosser, proff sotet ruter helt fram, takvinge med riegerlippe fremme. grøftelys, xenon m høydejustering. cruisecontroll, bilen har en sterk 6 trins manuell kasse. chippet i tyskland m programvare. Dyser. Dynamo , multyreim , glødepluggene Toppakning 2x Nye xenon pærer El selvblenende speil 4x nye 18" felger med nye dekk rullet 2000km nye filtrer å olje samt bremsevæske å kjølevæske , mange sensorer er byttet bilen har også splittersnytt AP sportfahrwerke coilovers m camper justering. 2,5* Catback eksos som lager RÅ lyd i bilen. Nye baklykter fra cross touran, nye abs sensorer , reg reim byttet på 172 *** Står også en 2din spiller med ledninger lagt opp klar til anlegg om det er interesant hvis ikke er det lett og fjerne,sikkert mer en det har kviteringer på alt Bilen har rullet 5000km med alt av deler som er byttet som er nevt ovenfor. lurer du på noe så er de bare å sende mail på Ovidijus.93@hotmail.com Pris 45 000 KR Bilen har vært lagret siden ifjor september 3 små feil som må fikses ved eu ok Bytte abs sensor Byttet Tenner for xenon lykt Fløyta fungerer ikke & Godkjenne senk dette er gjort på en dag maks så prisen er som den er hvis jeg godkjenner den selv blir prisen høgere. Som sakt send meg en mail for en hyggelig prat & Evt mer info & Bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...