Golf 2 84mod 2.0 16V ABF 150hk Godkjent ombygd

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Godkjent ombygd.

 

Golf 2 CL 84mod

Ombygd til 2.0 16V ABF 150hk

Alt av understell er fra en 96 Golf 3 16V.

Interiør er fra 90mod GL

 

Blaupunktspiller kan følge med for 2500kr ekstra, enkel bilradio kan monteres gratis ved eventuell handel.

 

Pris: HBO 27500

Befinner seg på Elverum.

TLF: 90162337

 

Byggetråd her: http://forum.vacn.no/showthread.php?268977-quot-V-quot-Golfen-godkjent-med-ABF-02A

 

20140216_164827.jpg

20140216_165009.jpg

20140216_165102.jpg

20140430_185439.jpg

20140707_160312.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj dette var en fin bil til en fin pris!!:) Denne burde gå fort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne kan være meget intr.eu-godkjennt og skilter?hvor langt er motoren gått?hva slags understell står på?hvordan er det med rust og skavanker ellers?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne kan være meget intr.eu-godkjennt og skilter?hvor langt er motoren gått?hva slags understell står på?hvordan er det med rust og skavanker ellers?:)

Den ble eu godkjent i mai i fjor, men skal inn til kontroll mellom 1.10.2015-2902.2016.

Skilter sitter på (billig årsavgift på veteran)

KM stand er det som står på speedometerbildet ca 286000.

Understell er fra Golf 3 16V 96 mod, altså 5bolta med skiver rundt om, 288mm skiver foran, er det samme som VR6 understell.

Coiloversett er et TA technix el no sånt.

ABS/EDS bremser.

Rust er vil jeg påstå er lite av på en 31 år gammel bil, ingen rusthull men selvsagt kan du se det er litt brunt i kanter på kanaler osv.

Har vært en skade på høyre hjørnet bak som er rettet opp en gang i tia, og man ser at det kunne vært utført en bedre jobb.

Sånn i lakk utvendig er nok ikke denne noe utstillingsobjekt noen riper her og der og noen småbulker finnes.

Har lagt mest vekt på det tekniske og ikke brydd meg så mye om det eksteriørmessige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du har skrudd sammen noen deler på bilene med rustene skruer:O hehe..kanke gjøre sånn mot en bil:P kan gjerne donere bolter og muttere til deg gratis bare så bilen får det litt bedre:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HMMm det var jo generøst da, sikker på du ikke trenger dem selv?

Ja nye bolter ser bra ut og jeg tar gjerne i mot dem, skal du på treff på Våler til helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men flere jeg kjenner skal nedover^^

 

Kan sende meg noen jeg vettu...ta kontakt med meg på Torsdag:) så ser vi hva vi får til...

 

- - - Updated - - -

 

altså jeg har bolter til den o-store gullmedalje:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F*en meg den dummeste kommentaren i en salgs annonse jeg har sett. Rustne bolter? Samme F hvordan boltene ser ut på en bruksbil vel, uansett rustne etter en vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt Glenn...rustfrie bolter ruster ikke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og motoren er i godt hold selv om den har gått nesten 300k?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren går helt fint, greit drag ikke noe oljelukt eller lekkasjer har kanskje kjørt 2000km med den og ikke lagt merke til noe oljeforbruk. Disse motorene er vel noe av det beste som er laget noensinne. Men selvsagt har den blitt misligholdt av en nisse så kan jo også denne ødlegges. Og noen ganger er det vel like greit at det ikke er tukla med, sikkert mange som overhaler motorer i varierende kvaliteter. Noen ganger blir det vel mer nyovermalt i stedet for nyoverhalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt av til klubbmedlem til den 22.6.15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for handelen :)

Har kjørt 500km no, og bilen har fungert utmerket ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Takk for handelen.

Fint du hadde en bra tur hjem.

 

MAO Golf'n er solgt.: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.