#1 Skrevet Mai 31, 2015 Heisann Godkjent ombygd. Golf 2 CL 84mod Ombygd til 2.0 16V ABF 150hk Alt av understell er fra en 96 Golf 3 16V. Interiør er fra 90mod GL Blaupunktspiller kan følge med for 2500kr ekstra, enkel bilradio kan monteres gratis ved eventuell handel. Pris: HBO 27500 Befinner seg på Elverum. TLF: 90162337 Byggetråd her: http://forum.vacn.no/showthread.php?268977-quot-V-quot-Golfen-godkjent-med-ABF-02A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2015 Oj dette var en fin bil til en fin pris!! Denne burde gå fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2015 denne kan være meget intr.eu-godkjennt og skilter?hvor langt er motoren gått?hva slags understell står på?hvordan er det med rust og skavanker ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2015 denne kan være meget intr.eu-godkjennt og skilter?hvor langt er motoren gått?hva slags understell står på?hvordan er det med rust og skavanker ellers? Den ble eu godkjent i mai i fjor, men skal inn til kontroll mellom 1.10.2015-2902.2016. Skilter sitter på (billig årsavgift på veteran) KM stand er det som står på speedometerbildet ca 286000. Understell er fra Golf 3 16V 96 mod, altså 5bolta med skiver rundt om, 288mm skiver foran, er det samme som VR6 understell. Coiloversett er et TA technix el no sånt. ABS/EDS bremser. Rust er vil jeg påstå er lite av på en 31 år gammel bil, ingen rusthull men selvsagt kan du se det er litt brunt i kanter på kanaler osv. Har vært en skade på høyre hjørnet bak som er rettet opp en gang i tia, og man ser at det kunne vært utført en bedre jobb. Sånn i lakk utvendig er nok ikke denne noe utstillingsobjekt noen riper her og der og noen småbulker finnes. Har lagt mest vekt på det tekniske og ikke brydd meg så mye om det eksteriørmessige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2015 ser du har skrudd sammen noen deler på bilene med rustene skruer:O hehe..kanke gjøre sånn mot en bil:P kan gjerne donere bolter og muttere til deg gratis bare så bilen får det litt bedre:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2015 HMMm det var jo generøst da, sikker på du ikke trenger dem selv? Ja nye bolter ser bra ut og jeg tar gjerne i mot dem, skal du på treff på Våler til helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2015 Nei men flere jeg kjenner skal nedover^^ Kan sende meg noen jeg vettu...ta kontakt med meg på Torsdag:) så ser vi hva vi får til... - - - Updated - - - altså jeg har bolter til den o-store gullmedalje:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2015 F*en meg den dummeste kommentaren i en salgs annonse jeg har sett. Rustne bolter? Samme F hvordan boltene ser ut på en bruksbil vel, uansett rustne etter en vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2015 Dummeste jeg har hørt Glenn...rustfrie bolter ruster ikke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2015 Og motoren er i godt hold selv om den har gått nesten 300k? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2015 Motoren går helt fint, greit drag ikke noe oljelukt eller lekkasjer har kanskje kjørt 2000km med den og ikke lagt merke til noe oljeforbruk. Disse motorene er vel noe av det beste som er laget noensinne. Men selvsagt har den blitt misligholdt av en nisse så kan jo også denne ødlegges. Og noen ganger er det vel like greit at det ikke er tukla med, sikkert mange som overhaler motorer i varierende kvaliteter. Noen ganger blir det vel mer nyovermalt i stedet for nyoverhalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2015 Holdt av til klubbmedlem til den 22.6.15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 20, 2015 Takker for handelen Har kjørt 500km no, og bilen har fungert utmerket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 20, 2015 Hei. Takk for handelen. Fint du hadde en bra tur hjem. MAO Golf'n er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...