1.9Tdi 110hk stopper plutselig, kan startast etter ca 5min

Anbefalte innlegg

Fruen var på tur med golf 4 1.9tdi 110hk då den plutselig stoppar på motorveien. Ho seier den startet igjen etter gjentatte forsøk etter ca 5min. Eg var litt tvilande til det heile, ikkje at den hadde stoppa, men at det tok så lang tid (ho var stressa og det var rushtid)

No oppleve eg søren meg det samme sjølv noken månadar etterpå. Den stoppa heilt plutselig når eg girar, ikkje sjangs å få start, eg kjinnar til batteriet nesten er tomt, sjekker alle kontaktar o.l i motorom. Etter ca 5min prøver eg desperat ein siste gang. Startar etter 1sekund kjinning.

Kva i alle dager er det som skjer. Har ingen problem ellers. Bilen har gått 310 000km og er sprek som aldri før : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Her hadde eg startet med og skifte omdreiningføleren på veiv akslingen. Er ganske vanlig att denne kutter når den blir varm nok.

Og virker igjen når den får kjølt seg litt.. Dette setter ingen feilkode, har skiftet mange slike på grunn av akkurat dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men då det skjedde meg i dag hadde eg kjørt ca 1minutt : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet var Relè nr 109. No er alt i orden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for oppdateringen.

Kan også nevne at jeg har hatt omtrent samme symptomer på en gammel Datsun Bluebird 2,0D fra 1981. Der var det rustet hull i diesel rør, så den sugde falsk luft inn i dieselsystemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.