Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nye felger, med dim 8.5"x19" et43, til Golf Mk6. Det står mellom 215/35-19 og 225/35-19, men er redd jeg kommer til å subbe med 225 hvis jeg senker. Noen som har erfaring med de dimensjonene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 35 eg har det på min med 8,5x19 et42 kjører uten spacere så du kan se i tråden min hvordan det ble litt usikker om det er noen spesielle bilder som viser riktig vinkel med tanke på bredde dekk/felg.

Eneste er at 215 35 er for snaut med tanke på Loadindex. Så du vil få trøbbel ved en evt kontroll vis de ser på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at loadindexen på Golf 6 er 91. Får maks 88 med 225/35, ihvertfall hos dekkonline. Ikke helt lett å se utifra bildene i tråden din :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg klarer ikke huske hvilke bilder som ligger i tråden :P eg kan ta noen om du vil som viser litt bedre Ang plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg også med her. Ser på felger rundt 8-8,5x19 og innpress rundt 45. Lyst på 225/35, men ser mørkere ut hvis man må opp på 235/35 for å få riktig load index.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg klarer ikke huske hvilke bilder som ligger i tråden :P eg kan ta noen om du vil som viser litt bedre Ang plass

Det hadde vært supert! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at 225/35-19 skal gå bra med et45, og da bør det går med et43.. :) eneste er loadindexen

LINK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv med en del senk og 8.5x19 et45 med 215/35 og det subber foran med en del sving og aktiv kjøring. Vurderer og valse litt foran selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter å være med på denne tråden, jeg:)

Noen bilder, Sindre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter å være med på denne tråden, jeg:)

Noen bilder, Sindre?

Har et dårlig mobil bilde jeg må laste opp. Står parkert på litt ujevn bakke med sving har jeg noen mm til plasten på innerskjerm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket dekkmerke og type kjører du, Sindre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket dekkmerke og type kjører du, Sindre?

Falken fk4 et eller annet. Har tenkt til og bytte til Ns20 tror jeg for det strekker mer. Har en Annen bil på jobben med 35mm senk og 225/35-19 den har subba i bua den også. Jeg har H&R low med ca 2cm gjenger igjen foran og 4cm igjen bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tilslutt 225/35-19 Vredestein Ultrac Vorti, og slik ble resultatet! Stikker litt utenfor med et43 men håper litt senk fikser den biffen :)

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder meg på denne tråden jeg også da det mest sannsynlig blir kjøpt Golf 6 over nyttår. Men skal PRØVE å besinne meg med senk.......HAHAHAHA : smil :

Jeg er litt gira på noe Pårrsje-hjul og det må da bli noe Cayenne-felger da de er lik foran og bak. Regner med at hjulbuer bak på Golf 6 ikke svelger noe 10 toms felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder meg på denne tråden jeg også da det mest sannsynlig blir kjøpt Golf 6 over nyttår. Men skal PRØVE å besinne meg med senk.......HAHAHAHA : smil :

Jeg er litt gira på noe Pårrsje-hjul og det må da bli noe Cayenne-felger da de er lik foran og bak. Regner med at hjulbuer bak på Golf 6 ikke svelger noe 10 toms felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det går det kommer bare Ann på hvor mye camber, dekkstrekk og om du vil valse hehe. På vortex forumet og golfmk6 forumet er det noen med ganske ville felg dimmer. Mener det er en som kjører med 11tom felg bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det går det kommer bare Ann på hvor mye camber, dekkstrekk og om du vil valse hehe. På vortex forumet og golfmk6 forumet er det noen med ganske ville felg dimmer. Mener det er en som kjører med 11tom felg bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" går, med idiotstrekk, idiotcamber og luft....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" går, med idiotstrekk, idiotcamber og luft....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe på en daily driver gidder jeg ikke slikt 😃 Kjører safe med lik dim foran og bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe på en daily driver gidder jeg ikke slikt 😃 Kjører safe med lik dim foran og bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips til felgbredde og ET på 18" og 19" :)?

samt dekkstørrelse,til usenket mk6 highline :)

hva passer evt best av 18" og 19" :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8-8.5x18/19 ET rundt 40-45 med 225/40R18 eller 225/35R19 sitter ganske bra.

På en usenket bil ville jeg personlig gått for 18 - men det er bare min preferanse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.