#1 Skrevet Juni 2, 2015 KRISE Har en Audi A4 2.0 tdi 2007mod. Fant ut i går at jeg er på overtid med registerskiftet Den skulle våre skiftet på 120 000km bilen er nå godt 123 000km, ikke så veldig mye over da. Det som er det greia er at jeg skal til Våler på fredag, og ingen verksted hadde tid før det. Det jeg lure på om noen har noe erfaring om hvor mye jeg kan kjøre over på register reima? Det er 120mil fram og tilbake til våler, og jeg har tenkt og kjøre en del på banen der. Snakket med en på et verksted i dag, og han sa at VW sine 2.0tdi har dratt grensa opp til 150 000km. Er ikke det samme motor sånn ca? Da kan det vell ikke var så gale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2015 Reima di er 8-9 år gammel i tillegg til km.. Din motor er helt ulik de nye. Håper ingen her sier til det at det er greit for man kan jo aldri vite. Noen har sikkert kjørt 50k over og noen har sikkert røke den før den tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2015 ja du kan liksom aldrig vite, men eg rekna med det er en del sikkerhetsmargin på dette. skummelt uansett da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2015 Med kjøremønster og vær i Norge har den fått kjørt seg. På din så drar den jo pumpedysene i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2015 Hadde i alle fall ikke kjørt på bane! Du kan jo inspisere reima og sjekke om den ser grei ut, men uansett hadde ikke jeg turt å kjøre så mye over på tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2015 Hadde nok kjørt en annen bil så langt hadde det vært meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2015 huff.. For se om klare å fiksa noe før jeg kjøre opp då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2015 blir nesten russisk rulett og ikke skifte den umiddelbart. ikke uvanlig at reim ryker før intervall. men hvis du har 20-30.000 liggende å slenge så er det bare å drøy`n litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2015 Har liksom ikke det heller Har egentlig ikke ligende nok til og skifte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2015 Bæd news.. Ville egentlig tatt Golfen til fruen..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2015 I dag har eg stressa med å ringt rundt til forskjellige verksted! Til slutt så klarte eg å sutra meg til en time hos mekonomen i haugesund Stor takk til mekonomen som heiv seg rundt å klarte å utsette andre bilar for og ta min. Håper det går smertefritt i mårå Viss ikke hadde det blitt Golfen til fruen Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...