#1 Skrevet Juni 2, 2015 Skal bytte lenkearmer til stabstaget på min Golf 4 (2002) Ser at de finnes i to utgaver 20 og 21mm. Hvordan vet jeg hvilken jeg skal ha uten å måtte fysisk måle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2015 lenke armene har jo ingen forbindelse med om selve staget er 20mm eller 21mm. Eller husker jeg totalt feil nå? Di skrus i stabstag med en bolt og skrus i bærearm med en bolt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2015 De oppgis i to dimensjoner da jeg slår de opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2015 Det er stabstaget som er 20 eller 21mm avhengig av motorstørrelse. Det har ingen betydning for lenkarmene da disse festes med egen bolt som også pleier å følge med. Eneste betydningen tykkelsen har er hvis du skal bytte foringene til festene i traversen. Hvor er det du slår opp? Delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2015 Norsk bildelsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...