#26 Skrevet Juli 14, 2015 Stovnerbrua Service Senter AS driver med fløssing av kasser. http://www.mekonomen.no/finn-ditt-nrmeste-verksted/oslo/stovnerveien-4-at6024-144 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 26, 2016 har du personlig erfaring med RATS? jeg blir litt skeptisk når noen kan gjøre den jobben til halve prisen av det jeg har fått av de fleste firmaene jeg har undersøkt med. og jeg har og fått priser fra svenske firmaer og. alle ligger mellom 9500 og 11500.- billigste var da i sverige, men lønner seg ikke paga kjørelengde. Har snakket med RATS. Det var hyggelige folk:) Pris på olje 210,- + mva pr liter (flushing ca 10-12 liter) Vanlig oljeskift så går det ca 5-6 liter. Filter 369+mva Ca 2 timer ved flushing eller ca 1,5 time ved vanlig oljeskift, a kr 1100,- +mva pr time Da kjører de også en runde med bilen, sletter gamle adopsjoner og kjører inn nye. De er autorisert ZF verksted også De anbefalte oljeskift hver ca 50-60000km. Synes ikke det var ille priser på dette, og veldig hyggelige folk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 26, 2016 Auto Mester på Jaren ( Hadeland) gjør dette for under 5000,-. De fløsjet kassen på min tidligere A6 allroad 3.0 tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 16, 2016 Da kan jeg vel si at det var en hyggelig affære å sette bilen inn hos Rats for oljeskift. Sikkelig hjemmekoselige lokaler du kan sitte å se på gutta skru om du ønsker sikkelig stil . Følte et lite snev av luxus der man satt. Så vill tiden vise om jobben ble vell utført. Og det ble 4070.- for jobben. [emoji12][emoji322] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...