#1 Skrevet Juni 4, 2015 Må skifte Drivknute fremme Hva må Demonteres ?? , utenom Nav bolten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2015 Du må løsne fjærbenet fra stab stag, for å få nok klaring til å vippe ut leddet. Kan være litt knotet å få på plass igjen, men en stramme stropp hjelper godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2015 Lenge siden eg gjorde jobben sist ,, men er vel en fordel å jekke hele fronten opp ,så ikke stabstaget står i spenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2015 Jeg gjorde jobben i vinter på min c4, jeg skrudde ut de seks boltene mot girkassa, løftet akselen opp mot torpedoveggen og fikk dratt akselen ut av navet. Da slapp jeg å løsne både opphengskule og styrekule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2015 Lenge siden eg gjorde jobben sist ,, men er vel en fordel å jekke hele fronten opp ,så ikke stabstaget står i spenn Her er svaret. En jekkestropp og et spett/jernstang kan hjelpe hvis du fortsatt ikke får inn stabstaget igjen. Egentlig ganske enkel jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2015 Husk ny bolt og mutter nederst på fjærbeinet, da bolten ofte er slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...