Speilkapper/speil, børstet stål S4 `92

Anbefalte innlegg

Jeg snakket såvidt litt løst om dette med Trond G. på Vålertreffet og snappet opp at det kanskje var mulighet for at A8 speilene passer på C4 karosseriet. Kunne tenkt meg å bytta speilene mine til "S" speil som sitter på de nyere modellene, altså med børstet stål, ikke krom og ikke kapper man limer utenpå. Noen som vet noe mer om det er å få tak i og om evnt S8 speil vil passe ( sviiiindyre antar jeg men... ) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det slenger ett å annet settet på ebay.de ser jeg , men de har ikke vært spesielt rimelige. Har drevet å kikket etter slike til A8èn min. Vet ikke om det passer på din bil, men fine er dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er disse i polert aluminium for S-modellene (eventuelt børstet for RS modellene). Har aldri hørt om en variant i børstet stål?

 

Komplette orginal speil koster i størrelsesorden 6000,- pr. stk hos Møller (de selger ikke bare speilhus), mens speilhus selges for ca. 2000-3000 for paret på Ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.