Anbefalte innlegg

Hei.

Nyligt kjøpt meg en Passat 4motion men har i etterkant merket at det er til tider mye vibrasjoner bak i bilen under kjøring når eg gasser på for og gire, 2400rpm/3500rpm

Er dette noe som kan være grunnet senkesett? (vmaxx justerbart)

Samme gjelder og mye slaglyder fra demper/oppheng bak, håper det kun er dempertårn som må skiftest.

Event noen andre som har vært ute for lignede som kanskje vet hva som skal til for og fikse dette slik at eg slipper og påkoste alt for mange timer på verksted.

Takker på førehand for alle svar .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

løs opplagring for mellomaksel? ang vibrering fra bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også et viberasjonsproblem på min 2007 4Motion, det oppstår ved 2200 omdreininger og er mest lydhørt ved belastning i 4-5 gir. Det oppsto på 120.000km og da ble mellomaksel byttet på garanti. På 240.000 oppsto det igjen, Møller sa nei til å ta ansvar men en tekniker pekte på koblingsskiven rett foran Haldexenheten. Jeg har latt det stå til men vurderer å skifte koblingsenheten.

Edit: Jeg fant nå en tidligere tråd om samme problem

http://forum.vacn.no/showthread.php?254275-Hva-er-bakre-svingningsdemper-p%E5-mellomaksel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, fant ut av div med en kontroll time.

Svinghjul,dempere og diff var defekt : bh :

så nå er bilen levert tilbake til selger :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.