Volkswagen i Sverige får pepper for 1,2 og 1,4 motorene

Anbefalte innlegg

kan vel nesten skylde seg selv hvis man har kjøpt den dritten der. et google søk og man hadde vært advart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Selger tydeligvis likevel.. Enormt dårlig reklame å lage så dårlige løsninger.. Billigst mulig tipper jeg, da får man resultat deretter. ��

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse motorne er jo helt supre! Hvis man ser bort i fra kjedeproblem. men det oppstår jo som regel før garanti er gått ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skulle bare vw gjort som Toyota fikset problemet ettervert som bilene kom inn på service så hadde de sluppet alt den dårlige omtalen. Har vw noen holdbare motorer? Eg bare spør..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skulle bare vw gjort som Toyota fikset problemet ettervert som bilene kom inn på service så hadde de sluppet alt den dårlige omtalen. Har vw noen holdbare motorer? Eg bare spør..

1.6td og 1.9 td tdk tdi ;) ingen som er enig? Bortsett fra pd. Men om man bruker riktig olje og følger intervaller er det ikke noe problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at dette er så hett i Sverige, er fordi dem selger masse av disse motorene ift Norge. Her elsker vi kakling!

Det hadde blitt for dyrt. Mye bedre om kunden betaler for noe "ingen har vært borti før".

Jeg kjører ganske mye VW Passat med 170/177hk, og jeg syns det er lite feil på dem til tross for meget hard bruk.. Men samtidig så hører jeg om motorskift pga rare lyder i samme motoren. Er nok ikke bunnsolid kvalitet på noen av dem dessverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... har en audi a1 1,4tfsi 2013 modell som nr.2 bil registrert i 2012 er denne plaget med problemer i forhold til kjede? Gått 26000km nå.

Forøvrig en fantastisk bil å kjøre med s-tronic og 1,4tfsi i forhold til størrelse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det at møller aldri har hørt om det før når en kommer inn med en vanlig feil er nesten litt trist. Når den vanlige mannen i gata har hørt om det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor det er dårligere Garanti/kjøpslov i Sverige,her blir jo de alle fleste slike tilfeller dekket inunder garantitid/kjøpslov.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står sikkert i kundemottakerens manual at det skal svares: dette har vi aldri sett eller opplevd før. Det har jeg opplevd der selv. Kjapt Google søk var alt jeg trengte. Slike ting forplanter seg, og jeg må melde at jeg er overrasket over såpass godt salg av merket likevel.

Lager mye bra, men også noe man blir forundret over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... har en audi a1 1,4tfsi 2013 modell som nr.2 bil registrert i 2012 er denne plaget med problemer i forhold til kjede? Gått 26000km nå.

Forøvrig en fantastisk bil å kjøre med s-tronic og 1,4tfsi i forhold til størrelse:)

Hører etter motortikking ved oppstart utover de vanlige 1-2 sekundene;) Da er det fare på ferde..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.