#1 Skrevet Juni 5, 2015 Noen som har grill liggende å slenge som de vil selge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2015 Eg har en fra highline utgaven med hull for p-sensorer. Men er ikke hjemme før den 20.06. så får ikke ta noen bilder før den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2015 Skulle helst hatt uten, men alt er bedre enn den jeg har idag. ser ikke ut i måneskinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2015 Ingen som har liggende å slenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2015 Her har du bilde av den eg har. DEt er litt plastidip rester som må fjernes for å få den heilt fine igjen. Tenkte meg 500 plus eventuell frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2015 Ser bra ut den. Byr deg 500 ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...