Anbefalte innlegg

Blir så forbanna! Mens jeg slet ræven av meg med eksamen igår så har noen funnet ut at ventilhettene mine var fete og tok de like godt med seg!! : mad :

Hadde sånne alu/krom "hetter" på den biten av slangen som stikker ut av felgen, som de og stakk av med! Ventilhettene var i alu, firkantet alla en mutter, så det jeg lurer på er hvor jeg kan få kjøpt noe lignende ventilhetter og de alu/krom greiene til den slangetutten.. Hvis noen skjønner hva jeg mener.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får du hos AST eller BILXTRA har dette. Noe drit det det az. Samme har skjedd med meg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du peiling på hva prisen er på de? Alle sånne dumme småting pleier jo å koste en formue!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dem koster 299.- eller 199.- Så det er ikke så gæli det. Men det er det og finne noen som du synes passer bra. Lykke til med kjøpet da Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomaz, du må ikke si hvor du kan få køpt de, slik at han må komme på neste VW audi treff og få vite det! ! hehe : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har pakke med 4 alu hetter til 20 kroner. (Ja, prisen er riktig!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke så relevant for dere i bergen, men hos dekk partner i alta mener jeg at di koster ca 20kr stykket.

Forøvrig er det jo litt kjipt å "miste" ventilhettene. vet ikke hvor mange sett jeg har blitt frastjålet til nå, men jag har gitt opp å ha fine hetter, for dem forsvinner bare. Hadde ventilhetter med 4ringer på en gang, men di forsvandt etter 2dager....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på biltema og så...de hadde bare blå og gull metallic igjen....ikke videre stilig! Var visst tomt på alle lagerene for de i sølv/krom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ned på BILXTRA der har dem. Jeg var en tur på BILXTRA i går på vestkanten. der hadde dem inne i stål hvis det er det du skal ha. Lykke til

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nede der dagen du sa det...fikk kjøpt siste settet de hadde inne... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra greier! Da får vi bare håpe at folk lar deg ha dem for deg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme dritten ha hendt meg no......... Ufattele ke folk gjere seg t kjeltring førr........... IDIOTA : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.